رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

رایان یکی یه دونه ی مامان و بابا

اندر احوالات شانزده ماهگی

1392/8/7 17:26
نویسنده : سپیده
637 بازدید
اشتراک گذاری

درود ... ایشالا که همه حالتون خوب باشهقلب ... رایان خوشگل من ایشالا شما هم همیشه سالم و سلامت باشیقلب قلبقلبقلب... مامان رو ببخش دیر به دیر برات مینویسه آخه واقعا نمیزاری اگه پای کامپیوتر ببینی منو پدرمو درمیاری!!خواب یک وروجکی شدی که نگو نپرس.... ابلهالهی که من فدات بشم مامانی ... قربون شیطونیات بشم قلب... بزار برات تعریف کنم تو این مدت چه کارایی یاد گرفتی ....

یه روز که تو اتاقت بازی میکردی از تو کشو کفش و جورابات یه جفت کفش بر داشتی و آوردی دادی به من و پات رو هم بلند کردی که یعنی بپوشون بهم!!منو میگی نمیدونستم از ذوق چی کار کنم! قلبقلبقلباصلا نفهمیدم کی یاد گرفتی کفش چی هست!!با این که برات بزرگ بودن پات کردم و بعدش رفتی جلو در حیاط وایسادی که بری بیرون !ببین:

شانزده ماهگی

 

 

بعدش که خوب دورای حیاط رو زدی اومدی تو خونه و صاف رفتی تو حموم و در رو بستی! همون روز دیدم اِاِِاِ در بستن رو هم یاد گرفتی خوب شد دوربین دم دست بود!

شانزده ماهگی


هی در حموم رو میبستی میرفتی تو در حمام هم خراب هی باز میشد باز برمیگشتی که ببندیش یه نیم ساعتی مشغول بودی و من غرق خنده!!! کلا عاشق در بستنی! جالب هم تو اینه که وقتی در باز میشه خودتو میکشی عقب که یه وقت بهت نخوره!عاشقتم خوشگلمقلبقلبقلب

یه روز دم دمای غروب بردمت پارک کنار خونه ... واینمیسادی که! بعدش رفتی سمت مدرسه منم تندی با موبایلم ازت عکس گرفتم!فسقلی برا شما زوده هنوز!!قلبقلب

شانزده ماهگی

 

چند روز پیش داشتم بهت ناهار میدادم قاشق غذا رو که فوت میکردم که خنک بشه دیدم شما هم داری همون کار رو میکنی!! وای منو میگی این قدر ذوق کردم!خلاصه فوت کردن رو هم تو این ماه یاد گرفتی!!خندهقلب

فرداش دیدم یه صدایی میاد دیدم شمایی که داری ماچ میکنی!!ماچ کردن رو هم یاد گرفتی !تو این عکس لبات نشون میده چه طوری ماچ میکنی!!

شانزده ماهگی

الهی قربونت بشم آخه چه طوری یاد گرفتی!! راستی عاشق تل هستی!!! تا یه تل میبینی ورش میداری و میزاری رو سرت!گاهی شانسی درست گاهی هم نه!سوژه ای هستی برای خودت!!خنده

این قدر قشنگ با اسباب بازی هات بازی میکنی که نگو!با توپ های رنگ وارنگت حال میکنی اساسی!با ماشینت و جدیدا با پویا!! یادت میادش کوچولو بودی که آقاجون اینا برات خریدنش کمی خراب شده بود یه روز خیاطیم گل کرد و برات درستش کردم حالا تا بهت میگم رایان پویا کوش؟ میدویی میاریش برام! دیروز هم این طوری سفت تو بغلش گرفته بودی:

شانزده ماهگی

بعدش بهت گفتم رایان چشماش کو؟و بعد این طوری نشونم دادی!

شانزده ماهگی


این دو هفته رو چون عید بود همش رفتیم خونه مامان جونا...کلی به ما مخصوصا به تو خوش گذشت ... خاله پروانه برات کلی پیز خریده بود از جمله یه جفت دم پایی قرمز که کلی دوستشون داری الان ازش عکس ندارم ولی امروز دیدم دو تاشونو بغل کردی و آوردی که پات کنم!اصلا نمیدونم از کجا میفهمی که اینا جفتن!خیلی جالبه به خدا !متفکرقلب

قلبقلبالهی فدای پسر خوبم بشم نمیدونی چه قددددددددددددر از داشتنت خوشحالم عسلمقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله هانا هانیتا
8 آبان 92 22:51
سلام عزیزم خوبی ماشاله رایان جون مردی شده واسه خودش خدا حفظش کنهسپیده جون خیلی دلم تنگ شده واست اومدی اینورا یه سری هم به ما بزن راستی مبارکه نی نی ژاله جون به سلامتی خاله خانمانشاله همیشه سالم و شاد باشین


سلام فاطمه جونم... مرسی عزیز دلم... دل منم خیلیییییییی براتون تنگ شده به خدا... این قدر دلم میخواد متین رو ببینم که خدا میدونه..کلی با امیر رضا خاطره داریم ولی متین رو سعادت نداشتیم ببینیمش!! ... ایشالا همیشه خبرای خوب خوب ازت بشنویم ... میبوسیمتون
مامان پندار
9 آبان 92 2:32
ای جونم با اون بوس کردنت عزیزم


مرسی خاله جونی... پندار رو ببوسین از طرف ما
الهام(مامان اميرحسين)
9 آبان 92 17:46
منم از همون بوسا براي تو
راستي تو اين عكس شبيه دخترا شدي!!جيگري!


اگه دختر میشدم دختر خوشگلی میشدم؟!!! امیر حسی هم تل دوست داره خاله جونی یا فقط من این طوریم؟؟...ببوسین امیرحسین رو خاله الهام جونی
مهرنوش مامان مهزیار
12 آبان 92 12:27
آفرین به گل پسر که تو این ماه چیزای زیادی یاد گرفته . پست جدید گذاشتم بیا


مرسی خاله مهرنوش جون... اومدم...
مهرنوش مامان مهزیار
14 آبان 92 9:44
سپیده جون یادش بخیر منم نامزدیم و عروسیم خیلی ظریف بودم . سعی میکنم از هیکل رو فرمم برات عکس بزارم ببینی چقدر خوش هیکلم
مامان كياراد
18 آبان 92 1:58
واي رايان جون توي اين ماه چه چيزهاي خوبي يادگرفتي ....آفرين پسر باهوش...
آقا جون و مامان جون
20 آبان 92 13:04
سلام قربون اون شیرین کاریات بریم نمیدونی چقدر دلمون برات تنگ شده مواظب خودت باش تا بعد بای