رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

رایان یکی یه دونه ی مامان و بابا

شانزده ماهگی رایان خان

1392/7/20 16:39
نویسنده : سپیده
497 بازدید
اشتراک گذاری

درود ... قلبقلبرایان خوشگلم شانزده ماهه شدنت مبارک عشق مامانقلبقلب  شانزده ماه شد!به همین زودی ! انگار همین دیروز بود که بهترین روز زندگی رو برامون رقم زدی و اومدی بغلمون و امروز شانزده ماه از اون روز میگذره و من سرشار از عشق داشتنت به خودم میبالم که تو را دارم!قلب نمیدانی چه قدر داشتنت لذت بخشه نمیدانی! من و بابایی هر دو تامون تو رو عاشقانه دوست داریم آرزویی نداریم غیر از خوشبختیت قلب... پانزده ماهگیت گذشت و تو داری بزرگ میشی ... الان دیگه خیلی خوب حرفای ما رو متوجه میشی فقط نمیتونی بیان کنی ولی منظورتا میرسونیقلب... دستمونو میکشی میبری جایی که کار داری و این قدر اشاره میکنی تا بفهمیم چی میگی! دیشب سر میز شام نق نق میکردی و هی اشاره میکردی به یه چی! من و بابایی مونده بودیم که چی میخوای آخه!میگفتیم آب میخوای سرتو تکون میدادی یعنی نه فکر کردیم قاشق میخوای دیدیم نه خلاصه شده بود 20 سوالی! آخرش فهمیدیم سالاد میل داشتی! عینکآخه فسقلی تو از کی این قدر خوب مزه ها رو فهمیدی که دوست داری با غذات سالاد بخوری!زبان... دیروز دو بار خوردی زمین!ناراحت هر دو بارش هم جلوی چشکای من! ناراحتنمیتونی بفهمی هیچ وقت چه حس بدی داشتم!خدا رو شکر که چیزیت نشد ولی خیلی شیطون شدی گاهی از پست بر نمیایم! عینک... مفهوم عکس گرفتن رو دیگه قشنگ درک کردی و وقتی میگم رایان ازت عکس بگیرم این طوری ژست میگیری و زل میزنی تو دوربین!


چند وقتا پیشا با بابایی رفتیم نمایشگاه دفاع مقدس خواستیم ازت عکس بگیریم ولی تمام حواست به فشفشه هایی بود که تو آسمون پرتاب میشدن !

 

عاشق بیرون رفتن بودی بیشتر عاشقش شدی!گاهی با کالسکه گاهی هم پیاده میبرمت بیرون!با کالسکه راحت تره هم خودت هم من! چون بدون کالسکه که دوست نداری بغلت کنم و دوست داری هر جا که میخوای بری! و من فقط باید دنبالت بدوم!عصبانیقلب

یاد گرفتی تو ماشین بوق بزنی ! هر روزت با دیروزت فرق میکنه! هر روز داری چیزای جدید یاد میگیری!قلب


گفته بودم از حموم عکس میزارم این هم عکس! داری آب بازی میکنم و همین که میگم رایان چالاپ چولوپ شروع میکنی به زدن روی آب و شادمان از پاشیدن آب و آنچنان خنده هایی میکنی که آدم دلش میخواد بخوردت!قلب

 

و اما این هفته روز کودک هم بود کودک خوشگلم! پارسال به خاطر این که درگیر جابجایی خونه بودیم نشد برات کاری کنیم ولی امسال برات این موتور خوشگل رو خریدیم!

 

 

رایان جانم! جان جانانم , عزیز تر از جانم , نفسم به نفست بندست!قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

آقا جون
21 مهر 92 11:34
هزاران سلام بر شیرین تر ین کودک دنیا بابائی
شانزده ماهگی مبارک
قربون پسر گلم
زودتر بیا با هم بریم تفریح
فدات
بدرود تا بعد


مرسی آقا جونم ... مرسی که همیشه بهم سر میزنین... معلومه که همون قد که من دوستتون دارم شما هم دوستم دارین!
الهام(مامان اميرحسين)
21 مهر 92 16:49
شانزده ماهگيت مبارگ ژيگولك
سپيده جون من خوب حالتو ميفهمم ولي غصه نخور تا زمين نخورن مرد نميشن!!


مرسی خاله الهام جون
آره میدونم ولی آدم جیگرش کباب میشه!
خاله ندا
22 مهر 92 8:02
سلاااااام رایان جون خودم که دیگه داره حسابی بزرگ میشه و مردی شده واسه خودش...

شونزده ماهگیت مبارک روزت مبارک سه چرخه ت هم مبارک...

جیگر خاله مواظب خودت باش ...خیلی عکست که داریبوق میزنی باحاله با اون دستای کوچولوت

سپیده جونم خسته نباشی عزیزم مرسی که اینقدر وقت میذاری واسه بازی با رایان چه مامان خوبئیییی دوستون دارم یه عالمه بووووووووووس




مرسی خاله ندا جونم... هانا هانیتا هم مثل من شیطونی میکنن؟! البته اونا چون دوتان خیلی کارا میتونن بکنن! مرسی ندا جونم چه کنیم زندگیمون شده بچه هامون بازی نکنیم چه کنیم؟!! منم خیلییییییییییی دوستون دارم و یهههههههه عالمههههههه دلم براتون تنگیده!




مامان پندار
27 مهر 92 1:23
عزیزم سه چرخت مبارک .... خیلی قشنگه دست مامان و بابا درد نکنه.... بیا با پندار با هم برید ددر و مسابقه بذارید


مرسی خاله جون... چرا که نه؟!
مهرنوش مامان مهزیار
29 مهر 92 11:27
سلام عزیزم . ماشاا... چه گل پسری. عزیزم با افتخار لینکتون کردم.


مرسی خاله مهرنوش بازم تشریف بیارین
محبوب مامان پرهام
1 آبان 92 9:44
عزیزم چه پسر ناز و شیطونی داری
راستی لینکت کردم, اینم وب پرهام
http://parham-joon.niniweblog.com/


سلام محبوب خانم سلام پرهام جون خوش اومدین ... باز هم بیاین از یان ورا... بله ما هم شما رو لینک کردیم
آقا جون و مامان جون
4 آبان 92 15:01
سلام رایان جان
نمیدونی چقدر تو دیمه به ما خوش گذشت به خصوص با تو و تاتی تاتی های خوشگلت
چقدر ما را خندوندی
امیدورایم همیشه خنده روی لبات باشه
قربونت بریم که همه چی را دیگه داری مزه مزه میکنی
فقط مواظب خودت باش
زیاد ورجه وورجه نکن
بای تا بعد


مرسی آقاجون مامان جونم به من هم خیلی خوش گذشت ....
مامان كياراد
7 آبان 92 0:26
رايان جوني شانزده ماهگيت مبارك .....


مرسی خاله