رایانرایان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

رایان یکی یه دونه ی مامان و بابا

این روزهای رایان

1392/7/13 12:11
نویسنده : سپیده
943 بازدید
اشتراک گذاری

درود... انشالا که روزگار بر وفق مرادتان باشد.... و اما این روزهایت چگونه میگذرد رایانم؟!! کاش میدانستی شیرینیت به حدی است که مصرف قندمان به حداقل رسیده است! به حدی زندگیمان را زیبا کرده ای که قابل گفتن نیست ... خوب بزار برات تعریف کنم از خودت... الان که پشت مانیتور نشستم هی میای و دست منو میکشی و با خودت میبری و هر دفعه یه چیز رو بهانه میکنی یه بار در یه بار سنتور بابایی  یه بار هم جاروبرقی... و خلاصه تا میام برات بنویسم کلی سررشته از دستم درمیره!!!سوالقلب
چند وقت پیش قطارت رو  که خاله پروانه برات خریده بود رو برات راه انداختم که بازی کنی! کلی خوشت اومد و کلی کیف کردی ولی زود جمعش کردم چون دیگه میخواستی مهندسیش بکنی و دل و رودشو بریزی بیرون!عاشق این مدلی نشستنتم فندق کوچولوی من!

بنده خدا بابایی!دیگه کاری هست که برات نکرده باشه!


اینجا هم میخواستیم ببینیم عکس العملت به صدای خودت چیه!که کلی خوشت اومده بود و ما هم صداتو ضبط کردیم! اما بعدش خواستی ببینی چیه و هی به میکروفون زبون میزدی و رفتی سراغ ضبط! الهی که ما فدای هوشت بشیم خوشگلکمقلب

 

 

 

 

حمام دادنت این روزهاخیلی لذت بخشه!خیلیییییییییی!میشینی تو وان کوچولوت و با اسباب بازی ها و توپ هایی که برات ریختم بازی میکنی!هنوز از تو حمومت عکس ندارم!ولی زودی تهیه میکنم برات!!! وقتی حمومت تموم میشه حولتو میپوشونم و میبرم میزارمت رو تختت که حفاظ و نرده داره و تو با اسباب بازی هات مشغول تا خودم برگردم حموم دوشمو بگیرم و زود بیام پیشت! الهی فدای صورت نازت بشم که با این چهار تا دندونت خوش مزه تر شده!

 


چند شب پیش بابایی با ماساژور سر سرت رو ماساژ میداد فقط ببین قیافتو! الهی من قربون خندیدنت بشم!



این منظره ی این روزهای خونمونه! توپ در سایزهای مختلف! نکنه واقعا میخوای فوتبالیست بشی فسقلی من؟!!


و اما به غیر از خواب شب که خوب میخوابی بعد از ظهرا هم این قدر از بازی کردن خسته میشی که یه خواب راحت و دبش میکنی الهی که فدای صورت معصومت بشم مامانیقلب

 

و اما دیروز رفتیم به دیدن محمد حسین جونم که ماشالا هزار ماشالا خیلی نازه و دل خاله از دیروز تا حالا براش یه ذره شده! محمد حسینم خیلی میخوامت خاله جونی ... هزار تا بوس برای تو عزیزکم قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

و این هم آقا محمد حسین سه روزه :


(ماشالا یادتون نره)

و بعد  خاله سپیده لباساشو عوض کرد :


و بعد خواستیم که عکس دو نفره با رایان بگیرن که رایان جیگر به دلیل نخوابیدن در بعدازظهر بداخلاق تشریف داشتن!


ایشالا که همه ی بچه های دنیا در سلامت کامل باشن..(آمین)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

آقا جون
13 مهر 92 16:24
سلام بابا
حالت چطوره ؟
قربون اون خنده هات برم
با اون دندون های مثل مرواریدت
خیلی زحمت کشیدید
که اومدید به محمد حسین سر زدید
انشالله خودش و ما بتونیم تو جشن دانشگاه قبول شدنت ، عروسیت و مکه رفتن خودت و مامان و بابائی گلت جبران کنیم
قربونت برم مواظب خودت باش
بی صبرانه منتظر دیدنت هستم



مرسی آقا جونم... کاری نکردیم که!
خاله ندا
13 مهر 92 22:34
به به مباااااااااااااااااااااااااااااااااارکه خیلی خیلی مبارکه ورود نوه دوم خانواده انشالله برای همه خوش قدم باشه و یه همبازی درجه یک واسه رایان جیگری خودم
شکر پنیر خاله میخوای فوتبالیست بشی یا مهندس برق فدات بشم
خیلی دوست دارم ....
اذیت نکنید پسرمو یه عالمه وقت داره واسه عکس دو تایی گرفتن خوب
سپیده جونم میس یو یه عالمه پیش ما هم بیا



مرسی خاله ندا جونی ... تازه کجاشو دیدین رانندگی میکنم در حد تیم ملی! از دیوار راست میرم بالا! مبل نوردی میکنم چه طور! دویدن تو پار رو نمیگم دیگه چون حرص مامانم درمیاد از بس دنبال میدوه! حالا موندم چی کاره بشم؟ بدل کار؟دونده؟فوتبالیست؟ و خلاصه همه فن حریفم!!...
ندا جیگر منم یه عالمه دلتنگتم! نوبت شماست!ما اگه دانشگاه داود نبود میومدیم ولی فعلا درگیرررررررر!!
آقا جون
15 مهر 92 15:38
سلام گلم
خوبی
آقاجون چیکار میکنی
مرد کوچک من
چقدر از ماساژور خوشت اومده

مغز بادومم
نمیدونی
چقدر دلم هواتا میکنه
حیف که نزدیک نیستی

قربون پسرم برم
بای تا بعد


مرسی آقا جونم

الهام(مامان اميرحسين)
16 مهر 92 15:19
فرشته ي كوچولو روزت مبارك...

http://www.8pic.ir/images/57581057698586571269.jpg




مرسی خاله الهام جون... تبریک برای امیرحسین جانم هم چنین
مامان كياراد
16 مهر 92 15:31
روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
آقا جون
16 مهر 92 17:11
سلام
جیگر آقا جون
روزت مبارک
حیف که دوریم عزیز دلم
عزیزم میدونی کوکی بهترین روزهای آدماست
حیف که کسی قدرش را نمیدونه

کودک عزیزم
روزت مبارک



مرسی آقا جونم